Kampania kontekstowa

Kampanie emailingowe, targetowane

  • wysyłka emaili do baz

  • model rozliczeniowy: CPC (z możliwością CPM)

  • możliwość nakładki geo

  • dlaczego mailing? – bardzo dobre wyniki kampanii, dzięki dotarciu do wybranej grupy docelowej

Reklama kontentowa

  • moduły rekomendacji pod powiązaną tematycznie treścią

  • emisja w sieci serwisów tematycznych, dopasowanie kontekstowe pod treść artykułu

  • skuteczne dotarcie do zainteresowanego użytkownika, wysoka konwersja

  • możliwość emisji na zagranicznych serwisach z polskim IP

  • dlaczego reklama kontentowa? – przyjazna forma reklamy, docierająca do zainteresowanych

Reklama display, targetowana

  • emisja na witrynach tematycznych

  • najbardziej prestiżowe formaty reklamowe (formy płaskie i/lub layerowe) – dodatkowy efekt wizerunkowy

  • możliwość nakładki geo

  • dlaczego reklama display - łatwe dotarcie do zainteresowanych użytkowników na konkretnych serwisach

Reklama w komunikatorze gadu - gadu

  • dotarcie do 3,5 mln realnych użytkowników

  • wiele form reklamowych

  • możliwość targetowania wiekowego

  • dlaczego reklama gadu – gadu – reklama cały czas jest widoczna podczas korzystania z komunikatora+ duży zasięg

W tych formach reklamy istnieje możliwość rozliczenia za akcję (model CPA/CPS), po uprzednim zastosowaniu kampanii testowej, która pozwoli ustalić koszt konwersji (działania).