Elastyczność
To Ty decydujesz ile chcesz wydać i jak długo chcesz prowadzić kampanię. Możesz docierać do swoich klientów 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
Precyzyjność kierowania
Możesz dotrzeć do szerokiej gamy potencjalnych klientów lub tylko do tych, którzy szczególnie zainteresowani są Twoją ofertą.
Precyzyjna lokalizacja
Możesz dotrzeć do klientów zlokalizowanych w każdym miejscu na ziemi lub tylko w najbliższych okolicach siedziby Twojej firmy. Zależy to tylko od Ciebie.
Płacisz za konkrety
Płacisz tylko wtedy jeżeli klient kliknie Twoją reklamę. Nie płacisz za oglądanie jej (chyba, że tego właśnie chcesz).
Konkretne cele
Możesz określić swoje oczekiwania i założyć cele, które ma spełnić kampania. Mogą nimi być np. zakup w Twoim sklepie internetowym, zapisanie do newslettera, rejestracja itp.
Rozliczenie
Możliwość rozliczenia za usługę w formie % od wartości budżetu (min 450 zł/netto) lub stawki od ilości/wartości konwersji ( w zależności od kampanii)!
Komentarze i pytania są mile widziane.