Aplikacja AdWords na Androida.
To nowe rozwiązanie pozwalające na obsługę i monitoring kampanii przy użyciu urządzenia przenośnego, które działa na Androidzie.
Dzięki niej możesz:
- sprawdzać skuteczność grup reklam, słów kluczowych itp.
- wstrzymywać lub uruchamiać kampanie lub grupy reklam
- zmieniać budżet i stawki
- wykorzystywać możliwości
- otrzymywać alerty i powiadomienia
- bezpośrednio skontaktować sie z ekspertem Google
Nawigacja wydaje się być prosta i nieskomplikowana. Aplikację pobrać można np. w sklepie Google. Czy będzie to rozwiązanie funkcjonalne? Czas pokaże.
Usuwanie nieużywanych reklam z zerową liczbą wyświetleń.
To nie funkcjonalność, ale raczej czyszczenie kont. Pod koniec marca usunięte zostaną wszystkie reklamy, które zostały usunięte ponad 100 dni temu i nigdy nie uzyskały wyświetleń. Te same zasady tyczyć się będą w następnej kolejności nieużywanych grup reklam i kampanii ( to jednak ma nastąpić dopiero pod koniec roku). Czyżby Google brakowało miejsca na serwerach? Chyba raczej nie.
W najbliższym czasie przetestujemy nowe funkcjonalności i poinformujemy Was o rezultatach tych testów.